Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Pentru produsele achizitionate prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Conditii generale de returnare:
Recomandam returnarea produselor in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), aceasta nefiind o obligativitate – Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.
Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de Plinta Decor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. In cazul unui produs neconform, va invitam sa ne contactati.
Dupa perioada de 14 zile calendaristice, conform legii produsele nu mai pot fi returnate.
Procedura de returnare:
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
1. Completeaza acest FORMULAR DE RETRAGERE si trimiteti-l catre noi prin email la adresa plintemoderne@yahoo.com
2. Trimite produsul si toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii la adresa primita prin email sau telefonic de la Plinta Decor, precizand pe AWB „Returnare produs Plinta Decor”. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Va rugam sa nu scrieti pe ambalaj adresa de livrare ci doar pe AWB. Expediati produsele la adresa fizica primita prin email, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.
Formularul de returnare este un model si nu este obligatoriu.
Atentie! Cheltuielile de retur vor fi suportate de catre client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predarii coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat catre centrul logistic. Nu recomandam retururile prin Posta Romana.
Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat prin viramentul într-un cont bancar transmis de dumneavoastră pe formularul de retur. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie sa fie in lei. Intarzierea furnizarii datelor despre contul bancar poate duce la intarzierea returnarii banilor.
Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon +40 751 356 666 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa plintemoderne@yahoo.com